فرهنگی
فرهنگی
امام جمعه جزیره کیش گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«کیش پرس»؛ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش به منظور بحث و گفتگو پیرامون مسائل مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی جهت ترویج بیش از پیش این فریضه دینی صبح امروز با حضور امام جمعه جزیره کیش و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و سایر مسئولان در نهاد امامت جمعه جزیره کیش برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز ضمن خیر مقدم به حاضران در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ارزشی است.

 

امام جمعه جزیره کیش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است، گفت: وظیفه ما این است که در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

 

بی‌نیاز افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور از مصادیقی می باشد که برای تقویت اقتدار نظام اسلامی و شکست توطئه‌های دشمن می‌باشد که باید هر چه توان داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.

 

 

در این جلسه مدیر عامل سازمان و سایر اعضاء و دبیر محترم ستاد ضمن گزارشی از پیگیری‌های مرتبط با مصوبات این ستاد ، در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و نیز مسائل مربوط به حجاب و عفاف مطالب ارزشمندی را مطرح کردند.

 

انتهای خبر/

  • نویسنده : معصومه تاج فیروز
  • منبع خبر : Kishpress