سیاسی
سیاسی
"الله اکبر" ، رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینۀ برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران در برابر تهدیدات ، زیاده خواهی ها و یاوه گویی های " نظام سلطه و استکبار جهانی" است .

گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی⟨⟨کیش پرس⟩⟩؛علیرضا بی نیاز امام جمعه جزیره کیش در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اینگونه عنوان کرد: بسم الله الرحمن الرحیم”الله اکبر” ، رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینۀ برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران در برابر تهدیدات ، زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ” نظام سلطه و استکبار جهانی” است .

 

🇮🇷 | مردم مومن و انقلابی جزیره کیش ! انقلاب اسلامی ایران” وحی فعلی الهی” در روزگار ما بود که ثمره مجاهدات،هدایتها، رهبری ها وارشادات فقیه بصیری از تبار:”العلماء ورثه الانبیاء”و از شجره:”لا تاخده فی الله لومه لائم”و از تبار:”کرار غیر فرار”بوده است، که خدای رحمان به دست آنان اسم “عزت و حکمتش” را ظهوری دوباره بخشید.

🇮🇷 | نظام امپریالیستی غرب مدرن، فرزند اندیشه های مادی فرانسیس بیکن ها_ که معتقد بودند، جهان هیچ از حکمت بهره ای ندارد و تنها باید از طبیعت به هوسهایمان و نه صرفا نیازها پاسخ داد_ در ظلمتی بی مانند فرو رفته بود و ستم زایان تباهی اندیش بی هویت و غارتگران ایمان و امان بی رویت، زمام امر جسم و جان و جهان را در دستان پلید جرم گستر خود داشتند، برسر خوان یغما به تورم نشسته بودند و جامعه را بر اساس:”فاسخف قومه فاطاعوه”بنیان نهادند، آن گونه که هم شرف ملی را و هم هویت ایمانی را یکجا به باد فنا دادند.

 

🇮🇷 | و کسانی در تحیر وادی تیهی این چنین، راه چاره ای نمی دیدند جز گردن نهادن. ناگاه انقلابی آن گونه که وصف ابر مردانش گفته آمد واقع شد، تحقق بخش:
“ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسم”.و ادامه و بقاء آن نیازمند حضوری فعال در همه عرصه های نیازمند حضور از جمله ۲۲ بهمن است.آری!
جهانی نگران حضور من و توست.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
علیرضا بی نیاز

/انتهای خبر

  • نویسنده : معصومه تاج فیروز
  • منبع خبر : Kishperess